Julsnask

har jag gjort,alldeles nyss faktiskt!Dom ser goda ut dessutom.......

Tokshoppandet på jobbet idag blev lyckat :)  Handlade för så mycket pengar att jag NÄSTAN skämdes.Fast bara nästan.När jag sen kommit hem med alla mina kassar och hämtat andan så frågade Lisas far om jag hade lust att hjälpa honom att handla julisar till vår dotter.Sjävklart kastade jag mig ner på jobbet 10 minuter före stängning och tokhandlade lite till.Dock ej för mina pengar denna gång-kul!

Nä,nu ska jag slumra en stund inför en hård arbetshelg.....hoppas jag.Dessutom kommer en av mina i särklass bästa vänner hit och ska slagga över imorr´n afton.Ska bli busskoj.En hel del skvaller lär nog luftas här när Therése & jag kommer igång.
Välkommen hit,hjärtat!Har saknat dig.

Kramåpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0