God afton

Har fastnat i facebook-träsket ordentligt nu....Faktiskt buskul när man hittar gamla polare!!

Dagen har varit fin,tycker jag.Fick ett samtal från silversmeden igår,så idag ilade jag nyfiken dit för att hämta gubbens födelsedagssmycke.Åh shit,va fint det blev!!!Precis som jag hade tänkt när jag beställde det :) Sprang vidare till "Br.Lundqvists Guld" och beställde gravyr.Lagom till eftermiddags-promenaden var det färdigt,så jag ljög ihop en historia om att jag skulle kolla in ett par örhängen där.Smet raskt in och smusslade sen ner paketet i fickan.Själva överlämnandet ägde rum under mindre högtidliga former vid middagstid.P blev överlycklig och utropade genast att det var den bästa presenten,skitsnygg osv,osv.Kulkul!Passade honom perfekt,tycker jag.Kolla själva.....image76  En äkta Fender-bas,hihi.Det står Peter på framsidan & 30/10 2007 på baksidan.Fint va?

Ska ta en dusch nu och sen är det läggdags i gästrummet....hmmmmm.Måste sova där för att få sova en hel natt di & då,that´s life.

Hej & h!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så fint det blev!!!

2007-11-19 @ 23:42:37
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0