Hello

Ännu en dag har gått,hej & hå.Har jobbat idag,det gick fint.Julstämningen har börjat infinna sig även hos mig.Brukar ju vara klar med alla julklappar så här års,men med min ruggigt tomma börs har jag knappt köp en enda i år.Fy skäms!Fast rätt förståerligt kanske,med tanke på att jag inte jobbat full tid på två år nu.Vad jag skulle komma till är att jag hittar ständigt prylar som skulle kunna passa olika familjemedlemmar......Svårt att jobba i butik när man är en sann shopaholic.Uschbusch!!

Måste spara slantar till en hemlis jag har till Lisa om några veckor ,kulkul.Vi ska på äventyr en hel helg-bara hon och jag.Tänkte släppa hemlisen några dagar innan.Hoppas att hon blir glad :)

Nä,nu ska jag lägga ikull mig och läsa en skvallertidning som gubben har köpt till mig.År & da´r sen jag gottade mig med en sån!

Nattelinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0