I´m back ;)

Long time,no see......Dålig på att blogga ur mig ibland,men nu är jag här igen!Lisa var på dansskolan i söndags för märkestagning.Det gick superfint!!Hon fick 98/100 poäng på disco OCH 98/100 på bugg.Hon dansar som nybörjare i bugg,partnern är kusin Julius.Dom är så tvärsöta så det är liksom inte kloooookt :) Och duktiga!Julius fick 99/100 poäng-det ni.Här kommer några bilder...

         

Söta va???

Själv har jag köpt mig en ny stass för att förneka min ålder.........eller nå´t  :)

image87

Ses snart......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Söta dom var då dom små barnen!
Du är ju värsta snyggingen ;) Dom kläderna, du å jag å lite vin kanske?! hihi... eller glögg eller nått!?!
Kram nu ska jag sova sen ska jag till ikea och köpa duschkräm till dig!!

2007-11-27 @ 22:22:54
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Anonym

Snyggt, har du någon klänning i rött ?
Tror den sitter som den svarta med.
+ en liten outsider, gult sitter nog klockrent.
Kanske vi får se dig i alla dessa färger på din blogg ;).

Kram kram/C

2007-12-24 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0