Trött.

Något ringrostig befann jag mig på jobbet I TID i morse.Efter en stunds vistelse i den anrika gamla lokalen kändes det som att jag aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig varit därifrån.Åtminstone inte i 1 1/2 år.Det var dock rätt skoj att komma hemifrån en stund och fundera på nå´t annat.

Gubben och Sarasockersöt kom ner på sta´n och mötte mig när jag slutade.Vi kvistade raskt iväg till Faluns bästa lampaffär (?) och shoppade 2 sänglampor.Här ska läsas i sängen!Det var liksom ett tag sen,eftersom prinsessan har sovit i vårt rum fram till nu.Tyvärr sålde damen i butiken  på oss fel glödlampor och så visade det sig att strömbrytaren på den ena lampan var kass-morr.Alltså bär det av dit igen imorgon.Skit.

Här kommer nu en liten familjebild som Lisa har tagit för ett arbete i skolan.image57
Observera den lilla gula biten i Saras mun=DALAHÄST.Detta är vad jag kallar bildbevis ;)
Den flickungen äter ju rubbet.....

Nuså är det läsa i sängen-time!Jag kommer säkert att somna bums.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vilken fin bild Lisa tagit på er. Kalasfin familjen ju!! Kram nu ska jag sova... börjar urk tidigt imorgon hmm.. städmorgon kan inte vara bra klockan 8 en torsdagmorgon??
godnatt vännen

2007-11-07 @ 23:23:15
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: annette.pålsson

Hejsan!!!!

Vad fina ni är på bilden.Lisa är en riktigt bra fotograf.

Rolig att det gick så bra att stiga upp i morse
Och att det blev en bra dag på jobbet.
Hoppas på en lika bra dag i morgon

Kramar i från skåne

2007-11-08 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0