En dag till belåtenhet ;)

Har haft en bra dag idag.Det är nyttigt för mig att komma hemifrån ibland!
Kul att träffa storasyster & hennes familj,det händer inte så ofta.

Några bilder från vår visit....image39......Födelsedagsbarnet som öppnar sitt paket innehållande en förstärkare till gitarren :)  Av kommentarerna att döma så blev 15-åringen RIKTIGT nöjd!!!

 Sarahjärtat  med sin gudfar  Christian.      image40      

Förbaskat god mat bjöds det på!Enchilladas.Därefter en oerhört smaskig pärontårta.Jag vaknade av att jag tog en alldeles för stor bit,men då var det liksom för sent.Var naturligtvis duktig och sopade rent på fatet.Det är inte ofta jag äter tårta ju!Saken blev inte direkt bättre av att jag ringde maken när jag kommit hem och bad honom att köpa småsnask.Idiot (jag alltså).Hurihelafridensnamn ska man kunna hålla igen när bristen på karaktär är total???Dagens fråga.
Nu sitter jag alltså här-proppmätt av alla go´saker.Men ändå nöjd.Gubben är just hemkommen från en långtripp,Skåne tur&retur på 2 da´r.144 mil,bra gjort.Allt för att hjälpa min mor & K med flytten.Nu är dom färdigflyttade.För denna gång ;)

Nämen,har ju inte lagt in nån bild på min man!Kan bero på att han inte har nån lust att synas.Kan ju ändock smyga in en liten söt bildimage43       Snygga va????Känns som att det är 100 år sen.....


                        

Kommentarer
Postat av: Moster Mimmi

Se där ja! Riktigt tjusiga bilder du fått till! Kula att ni kom och att det blev till belåtenhet! Kramis
Mimmi

2007-10-22 @ 10:43:33
URL: http://mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0