En häääääärlig höstdag

hare varit idag.Lite kallt på förmiddagspromenaden,men sen helt ljuvligt!Sara- sockersöt har sovit skönt i friska luften,fina ungen min.Hon är en riktig solstråle minsann,nya hyss varje dag...;)

Sitter här med min tekopp & funderar över hur livet bara liksom.......har brådis på nåt vis.Jag menar,JAG hinner iallafall inte med allt som jag vill göra.Har ambitionen att klara av en del projekt på en dag,men ICKE.Vips så är det kväll å inte ett skit har jag hunnit!Förutom att blogga en smula förstås ;) Känns viktigt.

Det eldas friskt  i vedspisen här i köket.Mysfaktor.Gubben springer runt & fixar i vanlig ordning.Jag undrar vad han gör och får svaret "Lägger på lite färg här....".Får syn på att han målar runt fönstren i vardagsrummet och konstaterar att HAN om nå´n måste ju känna att han får nå´t gjort vareviga dag.Heja dig,gubbe.
Nä,får nog ta och gå och vika tvätt.Känner mig plötsligt lite lat.

Ha en 3vlig afton,vänner!Hej&h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0