God afton.

Här har vi haft en sådan,heeeeela familjen!Japp,vi är samlade allihopa den här helgen.Många brudar blire då  ;)
Stackars pappa P.Det tjattras nåt helt ohämmat i alla hörn.Fast nu sover dom små....och stora.Idol-röstningen är inspelad åt dom-hurrrraaaaaaaaaa!

Få se,har jag gjort nåt vettigt idag?Mmmmmm,dagliga promenixen,såklart.Mer...??Varit på jobbet & fått mitt schema.Var det verkligen vettigt?Näpp.MEN JAG VET-har varit på Dollarstore & handlat snask !!!Pinfärskt snask till busbra pris.Vettigt.
Mindre vettigt att gubben & jag klämde i oss en hel del av snarret nyss.Där försvann tanken på att hålla igen på skitätandet för några minuter,för att sedan infinna sig i DUBBEL upplaga.Nu mår jag illa.Ingen karaktär.Att man aldrig lär sig :(   

Få se vad morgondagen bjussar på.Förhoppningsvis inget snask!
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hmm jag har med ätit snask.. ont i magen och ångest får man ju då... suck... ska vi sluta tillsammans med snasket... ;) får ge sånt där löfte som man gjorde när man var liten, om jag inte äter godis på ett år så får man typ 100 kronor.. haha...

2007-10-12 @ 23:32:20
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Annette Pålsson

Hejsan!

Igår var nte dagen D precis jag hade en flyttstäd och när det var ett fönster kvar så braka helvetet lös jag körde en skruvmejsel i hakan när jag skulle dela dela sista fönstret Ja ha i väg till vårdcentralen jippi sydd och grann.
Men saken var den att Godis gick att äta så hål
ihakan var det inte i alla fall inte rakt i genom Varför stiger man upp vissa morgnar undrar jag

Kram kram Annette

2007-10-13 @ 10:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0