Inget särskilt på g

mer än att maken har krypit in i ett överskåp till en garderob.......Verkar ofattbart,jag vet,men här kommer ett bildbevis:                                          

                                                             image44

Hade god lust att dra undan stegen bara för att kolla hur han skulle ha tagit sig ner,men tog raskt mitt förnuft till fånga när jag insåg att det skulle bli dåligt med partaj på lördag om han ramlade ner.

Annars då.....jo,har självklart bakat idag igen.Och kuskat runt på stan som en vetvilling,allt för att beta av en hel massa ärenden.Viktiga saker som att besöka Vero Moda på deras klubbdag för att ekipera mig inför helgen,självklart hälsa på min goa kamrat Jenny på hennes jobb,en artighetsvisit på MITT jobb (japp,jag har faktiskt ett jobb),samt fixa en del hemligheter till en viss födelsedags-gubbe.

Det här med Vero-shoppingen är intressant.Plötsligt vaknade jag av att jag stod vid kassan och betalade en anselig hög med kläder som nog mer är ämnade för brajsingar i 20-årsåldern än en tant som jag.Då var vi där igen.40-årsnojan.SYMPATI!!!Får se om jag är in the mood för nyinköpet om lördag.

Svärmor är här nu och GENAST började hon baka och stå i :) 2 rulltårtor klara,en stek i ugnen.Va säjs om en sån svärmor???Hejaheja,världsbäst.

Ajöajö.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer va skitsnygg i kläderna på lördag!! Ses då... Kramkram natti.. kul med farbror i garderob!

2007-10-25 @ 23:47:49
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Johan

Hej moster...jag kommer ner en sväng imorrn när jag blir hungrig :D Kram

2007-10-26 @ 00:13:47
Postat av: u1

På lördag menar jag förstås!

2007-10-26 @ 00:15:13
Postat av: annette.pålsson

Hej på dig hoppas att festen blev lyckad!!!!!!!!
Hälsa födelsedagsgrisen från oss i skåne!!!!!!

Kram på dig

2007-10-28 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0