JAAAAAAAAAAA

JAG KAN SJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLV JU ;)  


Kolla här nurå....nåra goa bilder ur mitt liv.....image22

Älsklings-Sara.....hon är fin hon!!

image24
Och här är söta storasyster Lisa :)

Alltså,det här är ju skoj!Dessutom,än en gång,världens mest otekniska människa har klarat detta helt solokvist.Jaja,jag HAR fått hjälp med inställningarna av min assistent.Tacktack,Jenny!

Så här kan det förresten se ut när vi ska gå på lokal hon & jag :)image27

Och efter en stunds partajande........
image34........sedärja,va kul i hade!

Förmodligen inte färdigbloggat för idag,ska ta en tepaus med gubben.Hej.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin utseende på bloggen

Vilka tjusiga tjejer som skall på lokal

Men det alldra bästa var de gooooa ungarna

KRRRRRRRRRAAAAAAAAMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!! Från skåne

2007-10-17 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0