Skulle vilja vinna en slant-NU!

Jag är i ett stort behov av pengar.Skulle nog kännas bättre om det fanns något mer på kontot.Ekonomiskt oberoende-visst låter det tjusigt?Det vill jag vara.Sådeså.
Efter en uppretad dag (phonehouse,ta gärna åt er!) ska jag nu ägna mig åt att dammsuga,därefter ta en kvällsfika med min make.Han verkar inte uppskatta att jag häckar vid datorn hela kvällarna....undrar varför?Ska fråga.

Sara har förresten sagt "ENNI" =JENNY flera gånger idag!!!!!!Sen va vi in till Jenny på jobbet å då sa hon det när Jenny lyfte upp henne-SÖTNOS!!Först riktiga namnet förutom mamma & pappa.Kul va?

Måste gå nu.......vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är såååå stolt!!!

2007-10-01 @ 22:52:51
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0