Godafton!

Nu blir det oståmesost-en vit å en brun ;)) Sånt är festligt,tycker jag.Min make verkar tycka dsamma.....fast nu hittar han såklart en påse chips också.Gissa vad?Han sopar rent i vanlig ordning.!HMMM,ingen somhelst karaktär,tänker jag genast.Fast egentligen är jag ju ruggigt avundsjuk på hans eviga smaskande av godsaker.Nu skyller han på att det "RAMLAR" chipspåsar ur skåpen här hemma "och det går ju liksom inte att låta bli då".Karln borde ju ligga på ett vansinnes BMI vid det här laget,men näääärå!Liten kula har han förstås,men vart tar resten vägen????Får fundera på det.
Idag har det varit en trevlig dag.Åkte till stugan imorse-I LOVE THAT PLACE ;)Så himla härligt att bara få vara där & andas härlig luft.Känns verkligen som hemma för mig,njuter av varenda sekund!Fixade lite inne & rensade bort vissna blommor i krukorna ute.Sara & P var med,så när jag pysslat färdigt tog jag en promenix hem med Sara som sov tupplur då.På em kom gulliga Jenny hit,som vanligt på sitt glada humör.Hon är söt Jenny!Mitt risiga hår blev toppat,fixade med datorn och sen blev det promenaddax igen.Tack,kompis!
Ska försöka trixa till en bild här igen...image12

Här är älsklings-Sara igen,fiiiiin va?

För att inte tala om min stora tjej,Lisa...image13

Goa ungar,jag älskar er!
Adjö,idoldags igen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var så lite så kompis.... du är gullig du med! tjing

2007-09-27 @ 08:07:54
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0