Nervöst...

....är det faktiskt nu!Jag ska JOBBA imorr´n.Nå´t som jag faktiskt inte varit i närheten av på nästan 1 & 1/2 år.Ska bli rätt spännande :) Men nu är det ju så att jag inte vet vad jag ska ha på mig exempelvis.....eller hur kassan funkar...eller.....Ojoj,tanten är nervös!Så kan det va.
Gubben kände tydligen ett starkt behov av att måla en dörr till Saras rum just nu,när vi ska kolla på inspelat idol.Jaja,ok då,men måste det målas med en färg som luktar......terpentin eller dyl.?Fy bubblan,känns som att hela huset befinner sig i nån slags sniffar-orgie..BLÄÄÄÄÄÄÄÄ,va det luktar.Hela familjen kommer att va drogade imorgon.Jag som ska jobba & allt.Nä,nu måste jag säga till honom att lägga av.Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer att gå kalasbra på jobbet. kassan lär du dig snabbt igen... jag kommer kanske förbi på min lunch och kikar till om du är där.. kramkram

2007-09-28 @ 07:18:22
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: annette pålsson

Hej kära vän hoppas att ni inte är sövda nu på morgonen så att du kommer i tid till jobbet.
Lycka till i dag. Hälsa dina nära och kära
kram Annette

2007-09-28 @ 08:09:12
Postat av: Moster Mimmi

Hoppas det gick bra på jobbet! Tror inte en sekund att du lagt av dig på den här "mammma-tiden". Kramelikram!

2007-09-28 @ 14:51:29
URL: http://mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0