Söndag.

MÅSTE småsy idag.Massor av trasiga prylar ligger på vänt.Sånt man drar sig för :( Fast jag veeet hur nöjd jag blir när det är gjort förstås!

Denna dag har gått fort.Städning,tar det aldrig slut????Fy fallera va mycke grejer vi har överallt.Frågan är om det är vidare viktiga prylar?Tror inte det,med tanke på att allting bara flyttas runt hela tiden...har liksom ingen egen plats att bo på.Då måste det ju va bara skit som jag flyttar runt!Nä,nu blir det minsann sopsäcks-dags igen.Bort med skiten,så går det fortare att städa.Kommer jag att bli en gladare människa då?Det vete fåglarna.
Hursomhelst så tar jag & går igenom högen med tråkiga papper BUMS.Åsså var det småsy också......

Hejsvejs dårå ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej kompis! här har jag suttit vid datorn hela kvällen och då loggar du inte in på msn.. hmm lessen blev jag nu. nädå inte så farligt fasktikt men lite.
ska jag komma och hjälpa dig med sopsäckarna?
Kram

2007-09-30 @ 22:20:40
URL: http://sweetjay.blogg,se
Postat av: annette pålsson

Hejsan!
Idag har jag en usel dag tandläkare besök också var man fattig som en kyrkråtta.
Allt känns tungt.
Jaja städa kan jag ej det är väl en liten ljuspunkt
Men i dag värker min opererade hand hu jeda mig en sådan dag Hoppas det blir bättre då
Kram Annette Pålsson

2007-10-01 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0