Tisdagen försvann kvickt!

Det skulle bli go´morron,men dt blev ju kväll så fort...Idag har Sarahjärtat och jag bara mest pysslat här hemma.Dvs jag försöker städa & feja och Sara är överallt där hon inte ska vara.AJAJ,säger mamma och lilltösen lyssnar fint,tittar på mor,pekar med fingret ,säger DAJDAJ-och gör om samma hyss igen ;)  Just nu känns det som att hela huset är ett enda stort DAJDAJ.Sötnosen är högt och lågt,hittar allt farligt-puh.
För övrigt har jag irriterat mig på ett visst dataföretag även idag.Undrar varför??????
Nä hörni,ska kolla på idol nu.Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Jenny

morsning korsning. uppe i ottan även om jag är ledig. vi ses nog idag då, när mary shoppat klart. puss

2007-09-26 @ 07:31:14
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0