Jorå

Nog sålde vi iväg en del igår.Fick ihop 1300-1400 spänn ungefär,det får man ju vara nöjd med!

Lisa har haft märkestagning i sina danser idag.Gick bra även denna gång.Mor & Far är stolta som få och flickan verkar ha riktigt roligt!Brabra!

För övrigt har jag stora åldersnojan och känner mig faktiskt......äldre.Eller på väg att bli.Sista aftonen som 37-åring.BUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!Det går ju fort nu-skit också!!!Jag som nyss hade partaj jäääämt utan att ens vara det minsta ur gängorna dag 2......Nu orkar jag knappt gå på lokal en gång i kvartalet utan att bli hel ur slag.Åldern tar ut sin rätt,sägs det.Joråtack.

Blev firad idag här hemma med blommor,sång och en PLATT-TÅNG!!HURRAAAAAA :)
Hoppas att jag kan bli någorlunda haj på att använda den också...Det där med frisyrer är liksom inte min grej....som synes....

Säger nu ajöss som 37-åring och återkommer som ny i nästa inlägg.
En fräsch 38-åring med nyplattat hår,hehe!

Ska sova nån form utav skönhetssömn nu....kanske kan bli några minuter yngre??

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS KOMPIS!! Kramkram

2008-04-28 @ 09:13:05
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0