Ledig

Två dagars ledighet är ju inte fy skam så här mitt i veckan!Imorgon stundar dock arbete igen.

Bröllopsdagen avlöpte finfint med jobbdag fram till 16 och sen fin middag när jag kom hem :)
Maken hade trollat fram förrätt och varmrätt-supergott!!Med på middagen var Sara,som åt "apekaaaaado" med största förnöjsamhet!!Bilder kommer en annan dag.

Igår pysslade jag i godan ro och umgicks framförallt med lillan.Far i huset fixade än en gång med taket på uthuset,snart ska teglet på.Å så blev jag ju friserad av vår privatfrissa också!!!Ligger nu inne med kortaste frillan jag har haft på......10 år i allafall.Rätt lättskött faktiskt.

Kort bloggande idag,trött efter dagens utflykt till mor & K i Rättvik.Ska försöka orka lägga upp ett par brallor nu.Alla byxor verkar tycka att jag har buskorta ben.

Häpp.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kommer det bilder på frillan också???? Nyfiken!!!

2008-08-08 @ 18:53:34
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0