jag har inte dött...Bara vilat lite från bloggandet liksom.Jobbar mycket och försöker se´n ägna all tid åt familjen såklart.Nu är Sara sjuk igen.STACKAR`N!Busförkyld.Sånt är livet när man börjar hos dagmamma och träffar en massa små kamrater med tillhörande baciller.....

Jenny var här igår med en hel SÄCK med kläder och stövlar till Lisa och mig!Hon är en pärla ;) Har jobbat hela da´n i ett par skitfina boots som jag fick av henne-hurra!!Sköna som få.

På fredag kommer svärmor.Det ska minsann bli trevligt.Tyvärr så jobbar jag i helgen,men vi ska nog hinna med att dricka lite vin och skvallra hoppas jag.

Ska göra kväller lite tidigt idag med tanke på lillsessans vakentid på nätterna nu när hon är krasslig.Det gäller att hålla sig vaken på jobbet imorgon-det är ju FETTISDAGEN :) Hoppas ni får smaska semlor!Det ska jag baske mig göra.

Ajöajö.

Kommentarer
Postat av: annette pålsson

Hej hej

jag vet hur det är med sjuka små flickor jag har också en här hemma.
Som skall ha disco kalas på fredag
Kram kram

2008-02-05 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0