Svärord

Jag KAN verkligen inte tygla mitt shoppingbegär.That´s it.Kommer ingen vart med mig själv i det ärendet.Saker och ting blir så väldigt fina och bra att ha när det är rea och sånt......Känner mig riktigt kass på att hålla igen pluskan.Suck.Fast det är ju inte så att vi blir utan mat pga av mitt shoppande,näääärå!Ser till att betala alla räkningar mm FÖRST,men sen dyker den sanna shopparen fram i mig!!Kan tyckas att jag har hamnat på "fel" arbetsplats i det läget.Nu har jag en hel del kassar att packa upp-IGEN.

Fast,hörni,jag köpte en tvärbussig väggklocka på loppis i lördags :) Trasig,men vad gör det??.......Öhhhh,en hel del kan man ju tycka.....Den går SÄKERT att laga!!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: fia

de e nåt me detta shoppande som gör en så glad .. tur att nåt finns som gör en glad för det finns så mycket elände i vår värld

2008-02-07 @ 18:05:08
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0