Eftertanke

Ligger å ruttnar på en madrass nära toan i källaren.Kaskadspyorna har lagt sig,men jag mår fortfarande som en jävla mupp.Har tid för lite eftertanke och konstaterar raskt att allt mitt inmundigande av olika medikamenter var ju helt bortkastat!!!Vill knappt tänka på W,vitpepparkorn,mjölksyrebaciller i kapslar och all Proviva som har gått åt.Blir man smittad av den här alldeles onödiga sjukdomen,då är det KÖRT.Försök inte med nåt j-a förebyggande.Fanstyget kommer ändå.Demon.Blääääääää!

Min stora förhoppning är att Sara klarar sig nu....att det räckte med hennes enda kräkning häromnatten.Lillfia.
Jag hör henne däruppe med jämna mellanrum kvittra och ropa "MAAAMMAAAAA".Sötnos,vill ha henne här....fast ändå inte ju.Lisa är så duktig och hjälper mig hela tiden.Springer och värmer vetevärmekudden,hämtar nå´t att dricka,tandborsten osv.Kommer med liknande förmaningar som hon själv fick häromda´n :"Men mamma,du har ju inte druckit NÅ`NTING.Det MÅSTE du göra för att bli frisk igen!Vill du ha nå`t mer,mamma?Det är bara att ropa vet du :)"
Min fina stortjej.Nu är hon på terminens första danslektion-buslycklig,med fin klänning,uppsatt hår och nya dansskorna.Hemskt va söta ungar jag har.Särskilt när jag ligger här tvär-ensam och får fundera på ett & annat.

Ska försöka slumra nu.Har inte lyckats på hela dagen.Allt pga av kräks-demonen.Dubbelblä!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig vännen! När du orkar o har tid får du kika in mitt nya utseende på bloggen... KRAM

2008-01-20 @ 16:54:24
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0