Härmapa

Jag känner mig som en sann HÄRMAPA nu.Så här är det:Jennys kompis LINDA är tydligen en hejare på att baka.Jenny själv kommer tätt efter ;) Själv släntrar jag efter och hamnar på en rutten sista plats-alltid.
Hursomhelst så är Linda även ett bloggar-proffs och har de allra flesta recept med i sin blogg.Fattar inte hur tjejen hinner med en liten bebis OCH att baka å laga en massa god mat????Måste dessutom äga jordens största frys.....eller hinner dom äta upp alla godsaker,tro???Vid närmare eftertanke så är det nog inga problem att bli av med hembakat bröd och kakor i den här kåken förstås.
Till saken:Linda hade bakat muffins med mandelmassa och rivet apelsinskal i häromda´n.Själv vill jag naturligtvis inte vara sämre utan (här kommer det) HÄRMAS och satte igång att baka mitt i Let´s dance.Även detta för att trotsa sjukdomsbilden härhemma.Nu luktar det förbaskat gott och supermuffinsarna är klara.Frågan är om jag ska invänta maken?Och,i så fall,hur intresserad är han efter 17 starköl på krogen??Av muffinsar,menar jag ;)

                                                        image113


Snart är dom slut...........  :)

                                                                               

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud vad du bloggat idag då... jag orkar inte skriva mera än en rad i min blogg jag... duktig med bak å allt. Hoppas du slipper kräksjukan o jag tror helt klart att sp*t kan hjälpa. Vi måste ses snart igen men du får se till att dom små är helt friska först.. vill inte få kräkis.
Trevlig kväll KRAM

2008-01-18 @ 22:09:53
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0