Magnus Uggla

är ju en hejare på att blogga har jag sett!Nu var det längesen jag kollade förstås,men han skriver tydligen hundra gånger om da´n.....typ.Så jag tänkte inte vara sämre (åtminstone inte idag).

Lisa är betydligt mycket piggare nu,vilket vi tackar särskilt för ;) Den lilla däremot är inte vidare frisk i sin mage och har i princip noll matlust.Trist.Ska prova med välling om en stund.Finns nån ny sort med LACTOBACILLER i.Minsann.Det hörs ju verkligen att den måste vara busbra & nyttig.

Själv är jag gräsänka nu.Gubben är på "After work" och sen på bandy.Hmmmm.Taskig dag,tycker frugan,med tanke på mitt nattvak med sjuklingen i natt.Rätt slut nu.....men,åkejrå,jag tröstar mig med mörk choklad med hallon i och en ruskigt god whiskey.Macallan,10-årig.En 40-årspresent till gubben och den hjälper jag glatt till att tömma vid dom rätta tillfällena.Som idag och så där.....Han får helt enkelt skylla sig själv när han piper härifrån,eller hur???Dessutom är nog W melodin i förebyggande syfte mot diverse kräksjukdomar.......tror jag......

Här kommer en pinfärsk bild på litet troll när hon ser på tv :)

image111


Nu har hon nya hyss på g-hihi!!!Knölar ihop ALLA Uno-kort och traskar bestämt iväg med dom till kompostpåse och slänger bort dom helt enkelt.Det spelas på tok för mycket Uno nuförtiden.Hoppsan.Nu vill hon rita.100 knyck hela tiden!
image112
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0