Nä,nuså

kan man ju börja undra!!Alltså jag äter verkligen som en HÄST.Visste jag inte bättre så skulle jag misstänka att jag är gravid :) Fast det är jag INTE.No more kids.Tror jag.Iallafall så har jag  ätit konstant idag på jobbet och fortsätter nu glatt här hemma.Kan bero på att jag måste pyssla med nåt för att inte somna.Är så ini vassen trött så jag vet inte hut,borde lägga mig BUMS,8-19 imorr´n.MÅSTE BARA ÄTA UPP MACKAN FÖRST.

Lugnet råder här i huset nu.Båda mina flickor sover sött.....och vad gör guben,tro?Jo,han är på Whiskey-provning på Systembolaget minsann.Ännu en rolig 40-års present som han fick av sina polers.Bussiga klubben!Kul för honom,det är han väl värd.(Fast snart måste det väl ändå vara min tur att gå på lokal....eller nå´t?!?!Men det var ju ruggigt få som nappade på mitt partaj-förslag här på bloggen...hmmm.)

Snarkdax nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0