o-pigg

Förväntade mig att flyga upp från min obekväma madrass i morse och vråla "HURRA-ÄNTLIGEN FRI FRÅN DEMONEN!!!".Nix,det var och är icke genomförbart.Murkenheten sitter i och jag vill....ingenting.Ligger och munkar och kollar på kanske världens genom tiderna sämsta program "JACKPOT".Ärtigare programledare får man ju leta efter.Med lupp.Slår vad om att hon har tatt nå´t för att gå på så där.

Tre väldigt viktiga punkter står närmast på dagens program:
*Tandborstning (verkligen prio 1)
*Hämta posten (undrar om jag orkar?)
*SOVA (tävlar med tandborstningen att vara prio 1,men det är rätt behagligt att somna med frisk käft ju...)

Då vet ni vad jag pysslar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0