Söndag

.....jag hoppas att ni har haft en bra helg.Min har varit helt ok,jobbat både lördag och söndag.Igår var Jenny här och det var fantastist trevligt!!!Gubben hade lagat busgod mat och till den drack vi määääängder med gott vin....Ljög en hel massa och under tiden blev det både frisering och manikyr ;) Alltså,Jenny prov-plattade mitt hår (med jordens sämsta platt-tång,fisljummen) och så fixade hon lösnaglar på mig.Niiiiiiiiice:) Fast oerhört svårt att funka normalt med så långa naglar,men den som vill vara fin.....Tack Jenny!!

                                                                              
När jag kom hem från jobbet idag blev vi varse hur fort livet kan ändras.En oerhört sorglig händelse kom i vår vetskap,så den här dagen kommer vi alltid att minnas.

See you soon.....


                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0