VA?

Vart tog den här dagen vägen?Efter att ha kastat om programpunkterna i mitt viktiga schema genom att gå ut och hämta posten FÖRST av allt,så kunde jag såklart inte somna.Trots nyborstade tänder.Kasta aldrig om ordningen i programmet,allt kan gå sta å bli förstört.Suck.

Funderar nu allvarligt på att rulla av den här sura madrassen och hoppa (?) in i duschen.Känns som att det var rätt längesen jag förärade den med mitt besök....Därefter rulla in mig i rena lakan (fortfarande samma sura madrass)för att se på en film som gubben hyrt åt mig;"The holiday".Nå´n som har sett den?Har även fått låna "Shrek 1 & 2" av Jenny.Skoj skoj.

Nä,nu MÅSTE jag duscha!Ses :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja holiday har jag sett.. söt o rolig film om jag kommer ihåg rätt... Krya på dig bäste vän!

2008-01-21 @ 20:26:17
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: eLiiN

hm.. låter inte som om du har det spec roligt... Å här klagar jag över min förkylning.. Haha... The holiday är en riktigt mysig sån där kärleks-film. =) Hoppas den gjorde dig lite piggare....
Krya på dig!

2008-01-21 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0