Gräsänka

Lisa är hos far och övriga familjen i gubens sommarstuga.Mycket har hänt sen jag skrev senast!Bl.a har jag köpt en digitalkamera-på tiden ;) Ska försöka låta er ta del av vår tripp till Tomteland i måndags + en del bilder här hemifrån.

Vi provar.


Se där-Sara och hennes söta pappa,minsann!Jag kunde ju.Försöker genast med en till.


Premiärtur i skrindan på väg in till Tomteland-BUSGLAD flicka!

Tre söta systrar i trollskogen.......

Det här var ju skoj!Tror jag klämmer till med en till bild.


Lisa kör båt :)


Storasystrarna åker flotte i Tomtens sjö.



Sist,men inte minst,Sara tar en tur runt midsommarstången efter att ha givit Tomtefar en stoooor kram :)

Go´natt,gott folk,nu ska jag hänga tvätten och därefter läsa en GOD bok!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Härliga bilder! Vad duktig du är!

Kram

2008-07-02 @ 21:47:14
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com
Postat av: jammo

Goafton,goafton! Vilken fin sida...och härliga bilder. Så kul det ska bli att få träffa er snart.

Kramar

2008-07-02 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0