Tjo

Nog är det bra trevligt med semester?Första gången på flera år som jag verkligen känner att jag är LEDIG.I skrivande stund håller jag på att packar inför vår mini-lyx-semester  :)
Tre nätter på hotell i Stockholm,utan vidare planer i storstan.Skitbra!Bara Sara guben & jag.....
Förresten-EN plan har jag ju faktiskt!Ska träffa en "gammal" kompis från den goda tiden i Skåne.Vi har inte setts på 17 år kom vi just på!Det kommer att bli fantastiskt festligt att ses :) Nu MÅSTE jag packa vidare och försöka få nån ordning här.Inget kul att komma hem till en sopstation ju.

Kanske skriver mer senare.Pöss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en helt underbar tripp till sthlm nu så hörs vi snart igen. KRAMKRAMKRAM

2008-07-08 @ 22:26:43
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0