Överraskande bra

 gick det att  jobba idag....trots allt.Är faktiskt inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara!

Stortjejerna är här igen,det känns super.Dom sitter nere och tittar på film och verkar vara synnerligen nöjda :)
Lillan sover sött.Imorgon är hon bjuden på sitt första kalas hos en kompis!Anton fyller 4 år minsann.Hon ser framemot denna tillställning väldeliga.Jag frågade henne "Vad säger  man när Anton fyller år då,Sara?",i hopp om att få "GRATTIS!" till svar.Nixpix-"TACK!" svarar sötnosen glatt.Jaja,man kan ju inte veta aaaaaallting när man är så liten......

Hon har i allafall hittat på en ny låt nyss,den lilla.Satt vid sitt minipiano och stämde upp nyss :
"PIIIIPPI-LOOOOOTTA,VIKTUAAAAALA,RULGAAAAARDINA,KUSMIIIIIIIINTA ,
EFRAMSDÅÅÅÅÅTTÄ,LÅÅÅÅÅÅNGMAAANNÄÄÄÄÄN".
Fantastiskt!!!En riktig juvel är vad hon är.Hoppas att det framgick att det var en ramsa ur Pippi som hon drog av??
Observera gärna slutklämmen istället för Långstrump="Långmannen".Bör vara en kombination av  Långstrump och  Långeman.

Sisådär,det var nog allt för idag.Funkar fortfarande inte att bluetootha med min nya mobil.Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Serru vad bra det gick! Vilken gullig liten systerdotter man har ändå snyft, och begåvad!!

Kramelikram

2008-06-24 @ 21:28:58
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0