Shit

Försöker lägga in bilder från dagens händelser,men det gååååååår f-n inte..... Blåtanden på datorn hoppar ur HELA TIDEN!!Jag som är så förbaskat teknisk också :( Dessutom har jag gått på ett erbjudande från Telenor,där jag fick en mobil när jag tecknade abonnemang hos dom.Gubben gjorde detsamma,fast han fick en (dyrare) grymt fin mobil med MASSOR av funktioner.Jag (snåljåpen) fick däremot en halvbra variant med inte hälften så festliga prylar i luren....gråta....Kan inte ens lägga in musik i min lilla lur...eller,kan och kan,jag vet inte hur man gör.Skämmas!Måste köpa ett större minne till telefonen också.Även jag skulle behöva ett. Sjukskriven denna vecka.Måste försöka ta det lugnt och framförallt-SOVA på nätterna.Det verkar vara störtomöjligt för min del!! Provar med bilderna snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0