Sängblogg

Ligger i sängen och slökollar mina mail och sånt...Vi är kvar i Rättvik,Sara och jag.Just nu ligger hon en halv meter ifrån mig och sover sött i sin säng.Tyvärr verkar hon vara förkyld-IGEN.Vore bra skönt om våren kunde anlända nu,så en del sjukdomar ger sig av.

Jobbade idag,just inga kunder alls.Folk är väl på g till fjällen,tänker jag.

Imorgon åker vi hem,till fattigdom & elände ;) Hoppas att mor & Kenneth står ut med att vi häckar här så pass ofta......Fast dom säger att Sara uppför sig exemplariskt när jag är på jobbet.En riktig pärla säger dom att hon är!Kan inte annat än hålla med,hihi!Söt så det förslår och förnuftig dessutom-mammas tjej (jaja,pappas oxå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0