Mors dag

Blev så mysigt uppvaktad av mina barn (+ bonusdotter) i morse!Frukost på säng,rosor och Rongedals nya cd.Nice!

Har varit en rätt lugn dag med trippen till Mor som dagens höjdpunkt.Goá mamma hade gjort supergod lunch när vi kom.Efter min långpromenad med Sara sovandes i vagnen,bla till kyrkan och ut på Långbryggan,så fikade vi supersmaskiga kakor som mamma bakat.Festfest!

Lisa hade roligt värre bland karuseller och annat här i stan med sin ALLRA bästa kompis Nanna.Alla är glada och nöjda.

Jobbar 6 dagar nästa vecka.Känns dock ok nu när förkylningen börjar ge sig av.Hoppas jag pallar :)

För övrigt funderar jag över livet.....igen.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

mors dag.. känns överskattat!

2008-05-25 @ 22:10:44
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0