Nyklippt igen!

Nyklippt igen!


Här kommer ett snarlikt fotografi av "nya" frillan dårå.Bättre.

Är hos mor & K och har just klämt i mig TRE limpmackor (mycket för att vara jag) av mammas nybakta bröd!!Sara trivs som fisken vattnet här när jag är på jobbet,känns finemang.

Guben lyfter snart med plan till Skottland på sin MYCKET OMTALADE whiskey-tripp.Hoppas att han får det trevligt nu.Själv stannar jag NATURLIGTVIS hemma och jobbar i vanlig ordning....i det fantastiskt vackra vädret.Jaja,det ger väl en slant eller två kan man hoppas.

Dags för macka nr 4.

Kommentarer
Postat av: C

Snygg frilla, synd att korten är en aningen suddiga annars så hade man sett dina fina ögon med. Hoppas vi träffas lite i sommar kram kram/C

2008-06-16 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0