Shalalalalaaaaaaa...

Nu är jag en byrå fattigare,men TUSEN KRONOR rikare minsann!!!!
Ännu en pryl såld på Blocket-härligt!
Dock känns vår tripp så låååångt borta numera,så det är inte klokt.Undrar var jag fick all min energi ifrån till all planering för resa och ev flytt??Den är numera som bortblåst och det enda jag tänker på är att alla ska få vara friska och att jobba så mycket som möjligt för att få in flis.

Sara och jag är solo här i afton.Övriga 3 är på Matildas kalas som hon har tillsammans med två andra tjejer som snart fyller 10 år.26 stycken ungar skulle det tydligen bli på kalajset.
Nå´nting säger mig att jag ska känna mig ruggigt nöjd med att få vara hemma med en liten två-åring istället för att vara där...Det är jag oxå :)

Kanske skriver jag mer ikväll.Vem vet?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis! Det börjar arta sig! Kram

2008-11-09 @ 12:48:40
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0