Snask

är melodin.Eller hur??Jag menar att lite candy kan lätta upp stämningen i de allra flesta lägen....Men det  är ju f-n omöjligt att hålla igen när jag vräker i mig på detta viset!!Ena dagen hålls det igen å knapras morötter & andra dagen......äre tvärtom-snask,vin och skit.Detta kallas "dålig moral" eller kanske rentav  "ingen moral alls".Vad göra??

Jobbar fett nu igen,jour den här helgen.Kul att jobba när allt flyter på!

Sara verkar ha planer på att bli förkyld igen,men det ska blåsas av på studs!!!

Lisa är skruttig hemma hos far sin.Hoppas det hjälper med sömn.

För övrigt funderar jag över julklappar och i vilken omfattning dom ska införskaffas....Blir ju så förbaskat mycket stålar varje år.......Försöker trappa ner,men se´n tycker jag att det är så himla ROLIGT i en hast!
Jaja,den som lever får se.....hur många klappar det blir  :)

Natts!

Kommentarer
Postat av: Annette Pålsson

HALLÅ VAR HAR DU TAGIT VÄGEN

sAKNAR KVÄLLSLEKTYREN

HOPPAS ALLT ÄR BRA KRAM

2008-11-20 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0