Äntligen

verkar livet räta upp sig en smula igen!
Lillan är rejält förkyld nu,men GLAD och utan feber.Fy bubblan va sjuk hon var.....Blev varse att man ska lägga på en grad när man kollar temp i armhålan,vilket betyder att hon tampats med 40,9 grader flera gånger.NÄPP,nu ska här tillfrisknas!!
Pappan och jag har,efter att ha lyssnat till tant/farbror doktorns råd,bestämt att Sara ska vara hemma hela nästa vecka för att få bli RIKTIGT frisk.Måhända hinner hon få till nå´n form utav immunförsvar på den tiden.Förhoppningsvis.

Ska till jobbet imorgon igen och det ska bli förbaskat skönt.På aftonen stundar en Nivea-kurs,kul.
Måndag jobb,tisdag vab,onsdag ledig,torsdag inventering (7-19),fredag-söndagjobb.Där har ni min vecka.
Hoppas den funkar :)

Förresten,var på tjejfest hos syrran igår-skoj!Behövde verkligen ett litet avbrott i allt det sjuka.Kul fest,men Mariannes är liksom inte min grej....Kvistade hemöver i taxi vid 01.15.Lagom för att vara rejält slut idag,men ändock på bena ;)
Heja mig!

Nä,gonatt nu.

Kommentarer
Postat av: Annette Pålsson

kramar från oss i skåne till lill sara

2008-10-13 @ 20:58:37
Postat av: Jenny

Skönt att höra att hon blitt bättre!! Hur går det med Italien då?

Kramkram

2008-10-13 @ 22:36:37
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0