Host

Denna vackra dag har gått i hostans tecken.....Sara har hostat LOSS och snorat som få=inte ett dugg bättre,snarare tvärtom mao.Det där med att vara vid gott mod har hon dessutom lyckats glömma bort.Tror jag det,hon har inte varit utanför dörren i nå´t annat ärende än att besöka diverse tant/farbror doktor på 8 dagar nu.
Själv hade jag ruttnat.

Inventering imorgon på min kära arbetsplats.
Detta evenemang är något jag ser framemot med tillförsikt varenda år-NOT!Fast på nå´ vis så går det alltid bättre och kvickare än vad jag tänkt mig,så förhoppningsvis gäller det även morgondagen.Vet iaf att det blir en tuff dag och inser att TANT bör gå och snarka omedelbums!Det får bli gästrummet i natt.Far tar hand om hostungen,så jag EVENTUELLT lyckas ta mig upp i tid imorgon och kanske tom får känna mig en smula utvilad????
Hursomhaver (kul ord) skall jag befinna mig på Åhléns varuhus klockan 7.00.We´ll see  ;)

Gonatt i hatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0