Lilla Sara

-goast i världen!!
Dom kom hem,Sara & pappan,efter 2 timmar på akuten inatt.Inget besked nu heller,mer än att även denna doktor tyckte att lillans allmäntillstånd är rejält risigt och att febern är väl hög och har varit det länge nu.Fortsätt med Ipren/Alvedon var 4:e timme  (å jag som HATAR att ge barna så´n medicin!!) och VÄNTA.Va f-n,vi gööör ju inget annat än att VÄNTAR på att Sara ska få vara frisk !!!Febern ligger över 40 hela tiden  :(

Rejäl virus som inget biter på och vissa barn är känsligare än andra,den diagnosen gäller f.n.
Lillan är vit som ett lakan och tapper som få.Ett ljus i mörkret är att hon har sovit middag i 1 1/2 timme nyss.Sömn läker som bekant och det har inte blivit mycket av den varan på flera veckor,vare sig för henne eller pärona.

Nu ska jag försöka ta mig an dom stora brudarna,dom ska på disco och frisyrer måste fixas :)

Jag behöver nå´n form av uppåt-tjack-NU.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Stackars Saragumman - och stackars er föräldrar. Det är ju så jobbigt att bara kunna se på när ens hjärtegull har det jobbigt! Tänker på er! Kram

2008-10-12 @ 17:16:53
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com
Postat av: Jenny

Usch det låter inte skoj alls.. .Hoppas hon blir pigg o kry snarast!! KRAM

2008-10-12 @ 22:38:07
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0