otroligt

Alltså,så här ligger det till:jag har inte haft tillstymmelse till ont i vare sig armar eller händer på två da´r nu.
Hur kommer detta sig????
Kan det vara för att jag så ivrigt överdoserar mina nya piller eller VAD??Bör väl inte spekulera så kraftigt i ärendet,men skönt känns det iaf.Har värsta energin på jobbet,trots långa & många dagar den här veckan och trots att jag är uppe och nattsuddar på det här viset!
Slutar 16 imorgon,det blir prima.Borde försöka ta mig tid för familjen,nu har det varit och är mycket arbetande på morsan.Nästa vecka jobbar jag dessutom extra tisdag,torsdag och fredag.

Min husband fyller år på torsdag och jag har verkligen ingen presentidé.......Alla tips emottages tacksamt!!

Ajö då  ;)

Kommentarer
Postat av: Annette Pålsson

hej hej roligt att du mår bättre

var rädd om er kram

skåningarna

2008-10-24 @ 17:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0