Småbarnsförälder

Vindarna blåser fort här i livet...
Sara vaknade igår efter ett par timmars sömn med feber och idag är hon snorig.Igen.Tror att hon har fått vara frisk i drygt en vecka nu.Tur i oturen är ju att jag fortarande är sjukskriven,så slipper vi vabba.

En betydligt mer trevlig vind som har blåst in här är en läkande variant :)
Känner mig betydligt bättre i både arm och övrig kropp idag!!Kan möjligen dom nya sängarna ha med detta att göra?Äh,skiter i spekulationerna och konstaterar raskt att jag mår bättre och det är buuuuskul.Jag firade med att göra en bulldeg i morse och därefter en äppelkaka.Lite väl ambitiöst,jag vet,men va f-n.
Lisa var gullig och rar och bakade ut bullarna när hon kom hem från skolan (med hjälp avv lillasyster),så slapp jag det jobbet.Nu börjar det spridas en härlig lukt här hemma och mina sötnosar är helnöjda.

Svärfar är här och hjälper maken med det blivande badrummet.Hoppas det går framåt.
I skrivande stund hör jag en hel del svordomar däruppifrån....

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0