Söndag

Gick fint att jobba idag.Fick en hel del gjort,trots risiga armar och händer....

Petar i mig så många olika naturmedel så jag nästan blir mätt av dom.Nyast i pillergänget är Fortodol (gurkmeja),som enligt uppgift ska vara melodin mot värk och även migrän.Jag provar.

Faktum är att jag masade mig ut på en 1-timmes promenix FÖRE frullan idag och samma sak måste ske imorgon.Måste liksom ha fart på den här sega,onda kroppen innan jag rullar iväg och murknar i ett hörn.

Nästa vecka är en tocken där grisvecka som bjussar på låååånga hääääärliga dagar på jobbet tisdag-fredag.För att toppa det hela ska jag jobba extra på lördag (dumkopf).Är trots allt ledig imorgon och hoppas att Sara bussar på sitt bästa humör!Det har hon inte gjort idag,enligt fadern.Såna dagar är riktigt skoj att vara på sin arbetsplats ;)

På tisdag SKA Sara till sin dagmamma,UTAN krasslighet och feber.Elvan under näsan får helt enkelt följa med.Den verkar ha kommit för att stanna.

Nu ska jag i bingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0