goda nyheter

-och dåliga.......................
Tar skiten först så är det gjort!Har haft så förbaskat ont i lederna i över en månad nu.Kvistade till slut iväg till uncle doktorn för att få nå´n koll på vad f-n dt är frågan om!Hamnade hos vårdcentralens bästa läkare (som tur är) och han tog en massa prover och konstaterade rätt raskt att jag har åkt på FIBROMYALGI minsann.Fint namn på ful sjukdom.
Har tagit dt lugnt,varit hemma från jobbet &vilat i den mån det går här hemma.Idag ringer farbror D. igen och kom fram till att jag även har en överansträngning i höger arm=TENNISARMBÅGE (jag som aldrig ens närmat mig ett tennisracket)  förmodligen pga värken.Vila med armen i mitella,sjukskriven tillsv.VA FAEN ÄR DET FRÅÅÅÅGAN OM?????
Jag vill ju jobba jag......Jahapp...får se vad som händer med den här skiten nurå.......:(

Så till dom goda nyheterna!!Och det är ingen småpotatis direkt!
Vi fick fint och efterlängtat besök i lördags-AMANDA VAR HÄR :)   :)   :)
Ni som vet hur läget har varit förstår också vad det innebar för oss-STOR LYCKA och inget annat!
För lilla Sara var lyckan så stor,så hon lyste som en sol hela helgen!Vi fick rå om stortjejen lördag kväll,-natt och hela söndagen.Lisa ,som sovit över hos en kompis,kom hem på söndagen och var som en magnet på plastsyrran!
DET NI!
Titta på denna bild,så förstår ni.....

                                         

                                         

Kommentarer
Postat av: Amanda

aaaww<3333 Måste komma nån mer gång! Kanske denna helg?? Nä jusste, jag kanske ska följa mä på dop, ELR så ska tjejorna sova över hos mei... får se =) pusspuss<3333

2008-09-22 @ 19:24:20
Postat av: Ellen

Tråkigt att du inte mår bra. Hoppas du blir bättre i raketfart!

Kramkram

2008-09-22 @ 21:06:17
Postat av: Sus

Hej hjärtat...

Jag är jätte glad för er och erat besök...:o)

och sen är jag ju lika ledsen för att du inte mår bra...skruttan där...

men tänker på Dig jag...så kanske det känns lite bättre...

KRAM Sus

2008-09-22 @ 21:31:04
Postat av: Alina

Gillar du måndagar? Svara gärna i bloggen! Ha det bra! Kramar

2008-09-22 @ 21:34:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Annette Pålsson

HEJ HEJ

KUL ATT SE SÅ GLAD SARA VERKAR VARA SKÖNT ATT DETTA ORDNADE SIG. TRÅKIGT ATT DU HAR FÅTT ONT I LEDERNA ALLTID SKALL DET VARA NÅGOT TÄNKER PÅ DIG KRAM KRAM

2008-09-23 @ 08:47:30
Postat av: Mimmi

UNDERBART! Jag gläder mig åt att ni fått tillbaka Amanda.. kan man säga så??

Men, jag är inte glad åt att du har fått diagnosen...tänker på dig gumman! Älskar dig!//mimmi

2008-09-25 @ 20:17:01
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0