hej

I´m back  ;)

Mycket har hänt må jag säga.För det första var förra veckan på jobbet så inihelvetes dryg,så jag höll på att falla ner i en ....fuktig liten hög.Längesen jag var så där vansinnes-trött.Dessutom ville ALLT gå på skit hela tiden......

Hursomhelst blev det en 3vlig avslutning på veckan med ett HEJDUNDRANDE (kul ord) kalas för Sara-liten   :)
Vi var över 30 pers och för första gången blev lillan lite förskräckt över all uppståndelse!Hon vände dock och blev varm i kläderna och trivdes fint bland alla paket och kakor.

Svärmor har avlagt ett besök från torsdag-idag.Tack så hjärtligt för det!Utan henne hade det verkligen inte blivit ett så festligt partaj som det blev.Hon är go´,min svärmor.Pysslar och hjälper till så att hon blir alldeles uttröttad,stackar´n.Det måste vara väldigt påfrestande att vistas för länge i den här tokiga familjen.......Titta bara på mig......

Ska nu kvista till sängs för att eventuellt ligga lite sked med maken.Återkommer i vanlig ordning med bilder från kalas o dyl.

Hej&h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0