Konstigt

Många fler besökare än kommentarer......nu blir jag ju ännu mer nyfiken.......Tack till er som har avslöjat er identitet i allafall  ;)

Har som sagt jobbat idag,mannen var hemma med sjuk Sara.Hon har nu varit krasslig i en vecka och både hon & vi börjar tröttna ur!Toksnorig och så låter det som att bihålorna är helt igensvällda...Stackars lilltroll!!Hon får vara hema med pappa tisdag & onsdag också,sen hoppas vi på ett besök hos dagmamman till slut.
Ska gå och lägga mig hos henne nu,hon sover i vår säng för att underlätta allas nattsömn.Annars blir det ett väldigt rännande och gråtande=en tvärtrött mor som jobbar 10-19 imorgon.

Go´natt nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack vännen!! Kram

2008-09-08 @ 22:41:27
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: CIRRI

Hej stumpan! Jag brukar läsa varje dag... men dålig på att skriva... nu har jag gett mig till känna ;-) STORA KRAMEN / Cirri

2008-09-09 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0