Måndag

Tänk att det alltid känns så likgiltigt med måndagar.....Dom är på nå´ vis....tråkiga,tycker jag.

Besöket hos Farmor var trevligt och vemodigt.Hon är ju inte lik sig,min Farmor...Har liksom givit upp nu.
Förbaskat söt är hon oxå,mitt i alltihop.Det har hon förresten alltid varit!

Jag har två väldigt söta flickor jag  ;)     Kolla in bara.

                                 

                                  

JOOOO,jag glömde ju berätta att lillan sprang "Långa parken-loppet" igår.Väldigt laddad stack hon iväg i full fart och orkade med att ränna runt parken TVÅ hela varv!



Här har hon just fått sin nummerlapp!

                                
 
                                 Snart är det "KLARA,FÄRDIGA......GÅÅÅÅÅ!"

                      
                 


                                

           Äntligen i mål!Stolt och glad med guld-medalj runt halsen.
                    TVÄRSÖT  :)
                                

                             

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRYMT GRYMT söt är hon!!

Inte fick Marie nån bäbis idag heller.. även fast vi gjorde en massa saker! Till slut försökte jag trycka i henne massa mat så hon där inne kanske inte fick plats o ville komma ut istället. Men det funka inte det heller ;)

Kram

2008-09-15 @ 21:58:40
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilka sötnosar du har!!

Kram från Uppsala

2008-09-17 @ 17:13:19
Postat av: Mimmi

Meeen vilken duktig tös!!! Min Guddotter!!! Kram

2008-09-17 @ 21:13:35
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0