Dags igen

Inatt blev lillan sjuk igen...Plötsligt tvärförkyld med en rätt  taskig hosta  :(
Det har varit en jobbig natt,kan jag säga.Idag är hon dock  vid gott mod & sitter i skrivande stund på pottan.

Själv ska jag göra mig iordning för att traska till jobbet så snart maken kommer hem och löser av mig.Har haft en tuff vecka med ruggigt ont i leder och kropp.F-n oxå.Glömmer nästan bort mellan  varven hur ont det kan göra,fast tur är väl det (att man kan glömma alltså).Jobbar 6 av veckans 7 da´r och det är väl ganska typiskt att man mår sämre då.
Enda lediga da´n var igår och då PASSADE JAG PÅ att ta med mig lillan och storhandlade på Citygross,bakade två omgångar med muffins,städade och tvättade massor.......
Pucko!Vila är ju annars ett alternativ.

Måste gå och friska upp mig nu  ;)

Hej & h!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0