Ledig

Måndagar är extra trevliga att vara ledig på,tycker jag!Dessutom är maken oxå ledig på måndagar numera,så då kan vi passa på att hitta på nåt skoj.Idag har jag öppnat med att ta en lååångpromenix i det vackra vädret,alldeles solokvist.Sara är fortfarande rejält förkyld,så hon & pappan stannade hemma.Sen var det dax för lunch och nu är det P:s tur att motionera.Han är på Runn och premiär-åker långfärdsskridskor.Man kan tydligen hyra skrillor vid Främby udde.
Hoppas att han kommer hem helskinnad och på gott humör (fast glad är han ju jämt förstås!)

Är nöjd att jag ääääntligen tog mig ut idag & hoppas kunna hinna med att promenera åtminstone ett par ggr/vecka from nu :) Kanske rentav tar en kortis till idag om jag mot förmodan blir av med min numera kroniska pannknack.Hoppas att den beror på just brist på frisk luft och motion och att den ger sig av snarast.Hatar huvudvärk!!

Nu ska vi snart fika.Lillan och jag har bakat muffins med salami,soltorkade tomater,kryddor & ost-MUMMAAAA  :)









Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kram! Hoppas det ordnar sig med huvet!!!

2009-02-09 @ 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0