Lördagafton :)

Klockan ringde 06.45 och jag fullkomligt STUDSADE upp ur sängen,som om jag vore skiten ur en kanin....eller skjuten ur en kanon-välj själv.Hursomhelst,hoppade i kläderna och rände ut på en lååångpromenad utan att det tog emot ett enda dugg.Helt otippat!!Väl hemma åt jag min mustiga morgongröt,hoppade in i duschen och gjorde mig klar för ännu en 3vlig arbetsdag.I ärlighetens namn känner jag inte igen mig själv,men hoppas att motionerandet håller i sig :)

Sara har varit på besök hos moster Fiffi & Micke idag när far var på innebandy med M & mor som bekant jobbade SÅ duktigt.Enligt uppgift höll hon hov från det att hon klev innanför dörren hos Micke....och det gick liksom aldrig över.
"Käften skä gå,skä gå,skä gåååå!"
Detta evinnerliga pratande har hon naturligtvis ärvt av sin farsgubbe och ingen annan.Så är det.

Hoppas traska ut & gå i tupp-tid  imorgon & även då sköta mitt jobb,så det är härmed dax att sova.

Ska bara diska...hänga tvätt...plocka undan...lägga i ny tvätt..........zzzzzzzzzzzzzz.......

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va duktig du är som promenixar och har dig! :) Jag borde göra detsamma, blir inte så kul när det är snöigt, isigt och kallt bara... Hoppas ni har det kanonbra!



Kram från Ellen

2009-02-23 @ 00:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0