Promenix nr 1

är avklarad :)
Gick till Konsum & tog den långa vägen både dit & tillbaka=50 min!Tog med Sara i vagnen & hämtade paket från bodystore (jag som aaaaaldrig skulle beställa hälsokost på nätet...) & handlade lite till min duktiga gröt som jag ska börja med igen.Jag längtar!Så förbaskat gott,så det är inte klokt.
Gör iordning den på kvällen & så får den stå och svälla över natten-alltså fyfallera va mumsigt :o)
Den här gången ska jag blanda rågkross,hirs,krossat bovete,råris,linfrö & kanske nåt annat skoj som jag hittar i skafferiet.Så blir det.

Hoppas på en till promenix när guben kommer hem,nyklippt och snygg.Då pluggar jag i Mix megapol i öronen & drar iväg i ruggigt tempo...för att vara jag.

Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0