Dagens sanningar

En del sanningar har uppdagats idag på min lediga dag,bla att jag VERKLIGEN måste komma ur mitt osunda leverne-sluta äta så mycket skit (snask å sånt) & börja motionera.Detta bör inledas snarast-helst imorgon!!

En annan mycket festligare sanning är den att min makes fötter numera är kända...eller snart iallafall  :)
Tanza ringde idag & frågade om Peters fötter var sugna att medverka i en reklamfilm-hahahaaaa!
Javisst,svarade guben raskt och gav sig sen  iväg till studion där filmen spelades in.Han var där i tre och en halv timme,vilket tyder på att det bör vara något mycket seriöst över denna film....
Tyvärr har jag inte fått nå´n riktig info om vad det ska göras reklam om.Förmoligen nå´n form av fotcreme eller så....
Återkommer när jag vet mer i ärendet :)

Hursomhelst-skiitskoj,tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0